Formalitațile la Oficiul National al Registrului Comerțului presupun timp, birocrație si cozi.
Formalitațile specifice Registrului Comertului sunt: infiintare societati comerciale, stabilire sediu societate comerciala pentru 1 an la sediul cabinetului avocatului, modificare sediu societate comerciala, infiintare punct de lucru, rezervare de denumire, solicitarea de certificat constatator, cesiune de parti sociale, etc.
Totodata, avand in vedere pandemia de coronavirus ( COVID-19), se pot solicita cu semnatura electronica certificata un certificat pentru Situatii de Urgenta ( certificat de tip 1 Albastru si certificat de tip 2 Galben).
Pentru obtinerea de credit de investitii si/sau linii de credit necesare functionarii, in conditii avantajoase de la bancile acreditate din Romania si care fac parte din program, este necesara efectuarea formalitatilor pe IMM INVEST, prin care se solicita garantia statului si dobanda 0% pana la sfarsitul anului 2020, cu posibilitatea de prelungire pe încă 2 ani.
Pentru toate aceste formalitati, tot ce ai de facut este sa programezi o sedinta de consiliere juridica, chiar si ONLINE la +40.744.654.047.